Anularea comenzii:
Comanda dvs. nu poate fi anulată deoarece este imediat trimis către pregatire.
Comenzile expediate nu vor fi rambursate.
Restaurant Mahala poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil sau pentru orice alt motiv imputabil Restaurantului. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.
Restaurant Mahala poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a plății online.
- Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri Netopia Payments;
- Datele furnizate de către Utilizator, sunt incomplete și/sau incorecte;
Politica de Retur
GURMANDUL EVENTS SRL comercializează produse din categoria alimentare, băuturi si casa. Conform legislației în vigoare (ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art. 12, pct. a) și Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, pct. (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili, nu pot fi denunțate unilateral. O dată produsele primite, acestea nu mai pot fi returnate.
Produsele cumpărate de pe livrare.restaurant-mahala.ro pot fi refuzate doar dacă acestea nu corespund calitativ și cantitativ cu comanda inițiată de Cumpărător.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de GURMANDUL EVENTS SRL față de orice Cumpărător în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de GURMANDUL EVENTS SRL de la acest Cumpărător.
GURMANDUL EVENTS SRL ofera garantie totala pentru produsele care nu corespund calitativ cu solicitarea inițială. Pentru problemele semnalate oferim un cupon de reducere cu valoare, cel putin, egală cu contravaloarea produselor necorespunzătoare. Clienții vor fi contactați și se va clarifica metoda de returnarea a banilor (Voucher, pe card/in cont).