Livrarea
- Livrăm în perimetrul orașului București și în Ilfov – * (Pipera, Mogoșoaia, Chitila, Chiajna, Rosu, Cartierul Latin, Popești-Leordeni …) – Livrăm doar până în centura Bucurestiului. Pentru cereri speciale ne puteți contacta la numărul de telefon 0729003002. Ne rezervam dreptul de a refuză o comanda în cazul în care strada nu se regaseste in lista de străzi disponibilă pe site.
- Livrările se efectuează door-to-door. Comandă minimă este de 150 lei.
Oferim livrare gratuită pentru comenzile:
- peste 150 de lei în zonele din București aflate pană la o distanță de maximum 8 km de Restaurant Mahala;
- peste 200 de lei în București;
- peste 300 de lei în Ilfov*;
Taxa de livrare pentru comenzile între 150 și 200 lei :
- 30 de lei pentru București;
- 40 de lei pentru Ilfov*;
PROGRAM DE LIVRARE
Livrările se efectuează de Luni pana Duminica în intervalul orar 12:00 – 22:00.
Intervalul orar exact în care se efectuează livrarea este stabilit împreuna cu dumneavoastra în momentul confirmării telefonice a comenzii.
- Vom depune tot efortul pentru a prepara și a livra produsele în termenul precizat, cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru orice prejudiciu adus de întârzierea livrării comenzii.
- Trebuie să asigurați la momentul livrării comenzii accesul livratorului în clădire, și sa răspundeți la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii, pentru cazurile în care livratorul nu reușește sa gaseasca adresa exacta sau sa obtina accesul in cladire. În cazul în care livratorul nu reușește sa livreze comanda din cauza instrucțiunilor inadecvate ale Utilizatorului sau a lipsei de răspuns la apelurile livratorului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dumneavoastră și implicit, toate riscurile și responsabilitatea în legătură cu astfel de comenzi vor fi plasate asupra dumneavoastră. Orice transport suplimentar, depozitare, asigurare sau alte costuri pe care le suportăm ca urmare a incapacității de livrare din vina Utilizatorului vor fi în responsabilitatea Utilizatorului, care va trebui să despagubeasca integral societatea Gurmandul Events SRL pentru astfel de costuri.
Plata
- Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site, pe pagina dedicată fiecărui produs, sunt exprimate în lei (RON) și include T.V.A., conform legislației în vigoare. Prețul imprimat pe factură/bon fiscal este același cu cel transmis de vânzător în momentul confirmării comenzii.
- Cumpărătorul are la dispoziție o singura metoda de plata: Online, cu cardul bancar de debit sau de credit, la plasarea comenzii. Cardurile acceptate pentru plata online a produselor sunt: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa și Mastercard;
- Restaurantul Mahala se preocupă ca prețurile afișate în site să fie cele corecte, însă în situația în care, din eroare, un produs comercializat și comandat are afișat un preț eronat, administratorul va aduce această împrejurare la cunoștința Utilizatorului. Dacă prețul real este mai mic decât cel afișat, facturarea produsului se va face la valoarea reală. Dacă prețul real este mai mare, Utilizatorul va avea posibilitatea de a opta între a plăti prețul real sau a renunța la comanda lansată.În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu, ca urmare a unei erori tehnice sau materiale, Restaurantul Mahala are dreptul de a anula comanda.